I. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Produsele comercializate prin intermediul Site-ului sunt puse la dispoziție de către ErgoHuman.

Acest document reprezintă Regulamentul Campaniei Black Friday 2024 (”Campania”), organizată de ErgoHuman, în calitate de vânzător definește și detaliază termenele și condițiile aplicabile comercializării Produselor Selectate (cum sunt definite mai jos) prin intermediul Site-ului în perioada Campaniei.

Înainte de a efectua orice Comandă în perioada Campaniei prin intermediul Site-ului, aveți obligația de a citi cu atenție acest Regulament. Dacă aveți orice întrebări cu privire la Regulament, vă rugăm să contactați reprezentanții ErgoHuman telefonic la numărul 0743 211 163 sau prin e-mail la adresa contact@ergohuman.ro.

Cuvintele scrise cu majusculă în acest Regulament, au înțelesul definit în Condițiile speciale aplicabile comercializării produselor din magazinul online ergohuman.ro, exceptând cazul în care legea sau acest Regulament nu le acordă în mod expres un alt înțeles.

II. PERIOADA DE DESFĂȘURARE A CAMPANIEI

Campania se desfășoară numai în perioada cuprinsă între data de 08.11.2024 și până la data de 10.11.2024 și constă în vânzarea promoțională a Produselor selecționate (”Produsele Selectate”) și incluse în secțiunea corespunzătoare de pe Site, comandate în intervalul 08.11.2024 ora 00:01 (ora României) – și 10.11.2024, ora 23:59 (ora României).

III. CONDIȚII DE PARTICIPARE LA CAMPANIE

3.1. Campania se adresează oricăror Cumpărători (persoane fizice sau persoane juridice) (”Participantul la Campanie”) care achiziționează Produsele Selectate pe durata desfășurării Campaniei.

3.2. Prin plasarea unei Comenzi care include unul sau mai multe Produse Selectate pe Site, Participantul la Campanie este de acord cu Regulamentul Campaniei.

3.3. Comenzile pentru Produsele Selectate se vor plasa exclusive prin Site. Acest Regulament nu se aplică niciunei comenzi plasată telefonic sau prin e-mail, chiar dacă aceste comenzi au ca obiect unul sau mai multe Produse Selectate.

3.4. Plata Produselor Selectate se va face în termen de cel mult trei (3) Zile de la plasarea Comenzii pe Site. În cazul în care Plata se face cu depășirea termenului de 3 Zile, acest Regulament devine inaplicabil.

3.5. Livrarea și preluarea Produselor Selectate se vor face în termene cuprinse între 5 și 7 Zile de la confirmarea Comenzii. În funcție de aglomerarea curierilor din această perioadă, este posibil ca termenele de Livrare să fie depășite, fără ca ErgoHuman să își asume răspunderea pentru orice prejudicii cauzate de astfel de întârzieri, termenele de livrare fiind în afara controlului nostru.

3.6. Comunicările privind Comanda (inclusiv informațiile privind expedierea, confirmarea disponibilității Produselor Selectate, programarea preluării din Showroom etc.) se vor derula folosind exclusiv adresa de e-mail furnizată de Cumpărător la plasarea Comenzii. Comunicările folosind orice alte mijloace de comunicare în perioada Campaniei nu ne sunt opozabile și nu sunt angajante pentru ErgoHuman.

IV. RĂSPUNDEREA ERGOHUMAN

4.1. Prețul promoțional al Produselor Selectate este valabil în limita stocului disponibil și se aplică principiul primul venit, primul servit.

4.2. Prețul Produselor Selectate nu include costul livrării, al preluării sau al oricăror alte servicii adiacente, decât dacă se prevede în mod expres contrariul.

V. FORȚA MAJORĂ

5.1. Pentru scopul acestui Regulament, forța majoră înseamnă orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevăzut de către ErgoHuman, inclusiv imposibilitatea ErgoHuman, din motive independente de voința sa și a cărui apariție îl pune pe acesta din urma în imposibilitatea de a-și îndeplini obligațiile asumate prin Regulament.

5.2. Dacă o situație de forță majoră împiedică sau întârzie total sau parțial executarea obligațiilor asumate prin acest Regulament și desfășurarea Campaniei, ErgoHuman va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligațiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art. 1.351 Cod civil. ErgoHuman, dacă invocă forța majoră, este obligat să comunice Participanților la Campanie existența acesteia în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariția cazului de forță majoră.

VI. LITIGII ȘI FRAUDE

6.1. În cazul unor litigii apărute între ErgoHuman și Participanții la Campanie, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile vor înainta diferendul spre soluționare instanțelor judecătorești române competente.

6.2. Eventualele reclamații legate de derularea Campaniei se vor putea trimite la urmatoarea adresă de corespondență: București, sector 3, Aleea Mizil nr. 28 – 36 sau contact@ergohuman.ro în termen de maxim 15 (cincisprezece) zile de la încheierea Campaniei. După această dată, ErgoHuman își rezervă dreptul de a nu mai lua în considerare nicio reclamație.

6.3. ErgoHuman este îndreptățit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de fraudă a acestei Campanii, a sistemului, bazelor de date, website-ului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea ErgoHuman sau costurile acestei Campanii.

6.4. În cazul în care ErgoHuman constată că un Participant nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament, îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin Participantului, fără ca ErgoHuman să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului Participant.

VII. RECLAMAȚII – PROCEDURA DE SOLUȚIONARE. LITIGII

7.1. Participantul la Campanie nemulțumit în legătură cu orice aspect privind derularea acesteia are dreptul să semnaleze ErgoHuman respectivul aspect și să se supună procedurii de soluționare amiabilă, în termen de 5 Zile de la data transmiterii informării detaliate a aspectului sesizat, la adresa: sesizari@ergohuman.ro. Dacă în termen de 5 Zile diferendul nu poate fi soluționat amiabil, Cumpărătorului îi rămân diponibile toate celelalte mijloace de soluționare a diferendelor prevăzute de legislația română aplicabilă.

7.2. Soluționarea Alternativă a Litigiilor (SAL)

SAL permite soluționarea litigiilor în afara instanței, cu asistență din partea unui organism imparțial de soluționare a litigiilor. Această metodă de soluționare a litigiilor în materie de consum este mai ușoară, mai rapidă și mai puțin costisitoare decât soluționarea în instanță. Există mai multe tipuri de SAL, printre care amintim: medierea, concilierea, ombudsmanii, arbitrarea, comisiile de soluționare a reclamațiilor.

Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor din cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului este entitatea competentă de a instrumenta litigii împotriva comercianților cu sediul în România.

7.3. Soluționarea Online a Litigiilor (SOL)

Platforma europeană de soluționare online a litigiilor este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.
Puteți accesa Platforma SOL aici.

VIII. DIVERSE

8.1. Acest Regulament se completează cu prevederile Condițiile speciale aplicabile comercializării produselor din magazinul online ergohuman.ro care guvernează vânzarea produselor sub toate aspectele care nu sunt reglementate expres prin acest Regulament.

8.2. Prin participarea la această Campanie, Participanții sunt de acord să respecte și să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor și condițiilor prevăzute în prezentul Regulament.

8.3. Regulamentul nu se mai aplică niciunei Comenzi plasate prin Site începând cu data de 11.11.2024, ora 00:00.

Organizator,
MG Professional Sales SRL