LOCAȚIA NOASTRĂ

PENTRU VIZITA LA SEDIU
ESTE NECESARĂ PROGRAMARE

Aleea Mizil 28-36 Corp C1, Et.1, Sector 3,
București, România - 032346

VEZI LOCAȚIA PE HARTA GOOGLE

INFORMAȚII

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Cum pot plasa o comandă?

Comenzile se pot plasa direct pe website prin adăugarea produsului în coș și urmând procedura de comandă. Comenzile pot fi trimise de persoanele fizice ce au vârsta minimă de 18 ani dar și de cele juridice.

Inițierea unei comenzi creează o obligație de plată.

Cum se livrează comenzile?

Metodele de livrare care pot fi selectate sunt:
- prin curierat rapid (Fan Courier)
- ridicare gratuită de la sediul nostru

Care este politica de returnare?

Cumpărătorul poate face o cerere de a returna produsul achiziționat și de a i se înapoia suma achitată, inclusiv costul livrării inițiale în 14 zile de la livrare.

Perioada de retur este considerată una de probă iar produsele trebuie să fie inspectate și probate cu grija necesară doar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, exact așa cum s-ar permite oricărei persoane într-un magazin sau showroom. În perioada de probă se vor păstra toate etichetele produsului intacte, atașate de acesta.

Cum procedez dacă am o problemă cu produsul?

Trimiteți o sesizare pe adresa noastră de email. În urma primirii tuturor informațiilor vom constata tipul problemei și modalitatea în care aceasta poate fi rezolvată prompt. Răspunsul la notificarea dumneavoastră privind problemele de garanție se va transmite la adresa de email din comandă.

Dacă comanda a fost plasată fără cont sau pe email trebuie să trimiteți o notificare la adresa nostră de email garantie@ergohuman.ro.

Mesajul dumneavoastră trebuie să conțină:

1. Factura fiscală sau orice alt document de plată pentru identificarea achiziției, certificatul de garație emis la data achiziției;

2. O scurtă descriere a defectelor apărute la produsul, sau produsele care fac obiectul garanției;

3. Câteva fotografii cu produsul în ansamblu și a zonelor afectate în detaliu din care să reiasă cât mai clar care este defectul, sau defectele produsului;

4. Dacă este vorba de un defect mecanic ce nu poate fi exemplificat prin fotografiere (ex. mecanism defect) vă rugăm să faceți un scurt video cu telefonul mobil și să-l atașați la mesaj.

Unde se pot testa produsele?

Pentru a ne vizita la sediu, sau showroom, este necesar să folosiți formularul de programare: https://www.ergohuman.ro/business/programare-vizita-showroom/

Trimite-ne un mesaj!

Acest formular este destinat doar întrebărilor cu caracter general.


Prin acest formular nu se procesează: oferte de preț, cereri de retur sau garanție, programări showroom.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Numele dumneavoastră
Faceți clic sau trageți fișierele în această zonă pentru a le încărca. Puteți să încărcați până la 3 fișiere.
Dimensiunea maximă acceptată pentru un fișier este de 5 mb