Conditii generale de garantie
Va rugam sa verificati daca ati primit produsul nedeteriorat. Daca descoperiti defecte de fabricatie, va rugam sa ne contactati imediat. Este important sa procedati astfel inainte de a incepe montarea produsului.
Persoane fizice: Mobilierul confectionat din PAL sau MDF beneficiaza de garantie 2 ani, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare. Termenul de garantie incepe de la data vanzarii produsului.
Persoane juridice: Mobilierul confectionat din PAL sau MDF beneficiaza de garantie 1 an, in situatia respectarii conditiilor de transport, manipulare, depozitare si exploatare. Termenul de garantie incepe de la data vanzarii produsului.
– Alte produse furnizate de catre distribuitorii nostrii (scaune, saltele, accesorii, etc.), comercializate prin intermediul magazinelor noastre, beneficiaza de garantie conform certificatelor de garantie emise de acestia. Termenele de garantie sunt afisate in dreptul fiecarui produs sau pe certificatul de garantie. Pentru acordarea garantiei trebuie sa contactati vanzatorul (SC MG Professional Sales SRL) prin mijloacele disponibile pe site (telefon, fax, e-mail, formular de contact). Termenele de garantie afisate sunt valabile pentru consumatori persoane fizice.
Termenul extins de garanție, acordată Produselor semnalizate distinct pe Site, nu se aplică pentru următoarele componente: rotile din plastic sau gumate, cotierele din poliuretan și pistonul cu gaz. Pentru aceste componente sunt aplicabile termenele de garanție de 24 luni pentru Cumpărători (persoanele fizice), respectiv 12 luni pentru Cumpărători Profesioniști (persoanele juridice).
– Garantia tuturor produselor achizitionate de persoanele juridice este de 1 an de la data vanzarii produsului.
– Neconformitatea Produsului constatată de către Consumator într-un termen care nu va depăși 30 de zile calendaristice de la Preluare sau de la Livrare, va fi remediată de către Vânzător prin înlocuirea Produsului.
– In cadrul termenului de garantie se asigura remedierea gratuita a defectelor aparute si reclamate de cumparator sau inlocuirea produsului cu altul similar.
– In cazul solicitarii de reparatii/inlocuire in perioada de garantie, cumparatorul va trebui sa prezinte produsul insotit de certificat de garantie si factura/bon fiscal la unitatea unde a achizitionat produsul, care se va ingriji de trimiterea produsului catre MG Professional Sales SRL cu documentele aferente (copie factura client si certificatul de garantie)
– In cazul aducerii la conformitate durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care cumparatorul a reclamat deficiente la produs si pana la data remedierii defectului.
– Cumparatorul are obligatia respectarii instructiunilor de montaj/utilizare/intretinere, astfel cum sunt specificate în documentația produsului comunicată de către vânzător cumpărătorului.
– Garantia se refera la defectele aparute din eventuale vicii ascunse / imposibil de detectat la momentul vanzarii si nu se extinde asupra partilor casabile care pot suferi deteriorari din transport/ manipulare defectuoasa / montaj sau intretinere defectuoasa.
– Garantia nu se acorda produselor depozitate, asamblate sau instalate incorect, folosite inadecvat sau in alte scopuri, alterate sau curatate prin metode improprii sau cu substante neadecvate.
– Garantia nu se acorda daca produsul a fost depozitat in aer liber sau in mediu coroziv sau daca acesta nu a fost folosit pentru uz casnic (daca nu se specifica altfel).
– Garantia nu acopera uzura normala a produsului, taieturile, zgarieturile sau orice alta forma de deteriorare accidentala sau cauzata de impact.
Pentru orice Produs sunt interzise, iar în cazul în care această interdicție nu este respectată, consecința este pierderea garanției, următoarele:
a) dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure ori amblarea folosind unelte neadecvate (de ex.: cuțit de bucătărie, foarfecă, briceag etc.);
b) asamblarea Produselor asamblabile altfel decât instrucțiunilor de montaj;
c) tăierea sau zgârierea materialelor;
d) frecarea de alte suprafețe sau cu substanțe (soluții de curățare) abrazive;
e) folosirea abuzivă sau incorectă a Produsului;
f) înlocuirea unor componente sau accesorii cu care a fost Livrat Produsul, cu componente sau accesorii similare, neautorizate de către
producător;
g) folosirea sau păstrarea Produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius precum și în medii cu variații de temperatură;
h) așezarea Produsului lângă surse de căldură (distanța de gardă este de 1m), apă sau foc;
i) folosirea produselor de curățare nepotrivite, spre exemplu: care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție
trebuie încercată mai întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
j) dehidratarea pielii (fără hidratare pielea se usucă și crapă);
k) udarea Produselor (curățați cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun -50% apă, 50% săpun lichid pH neutru – apoi ștergeți
imediat cu o cârpă uscată);
l) transportul în stare asamblată, împingerea cu încărcătură (Produsele demontabile trebuie demontate);
m) folosirea Produselor în alt scop decât cel pentru care a fost proiectat, potrivit descrierii de pe Site.
Acordarea garantiei
Garantia produselor se acorda conform conditiilor de garantie afisate mai sus, dupa cum urmeaza:
1. Mobilier realizat din PAL / MDF, scaune, fotolii, saltele, alte produse si accesorii.
– Produsul sau produsele vor fi prezentate la punctul de service in ambalajul original si asigurate corespunzator impotriva deteriorarii la transport, personal sau prin metoda folosita si agreata de dumneavoastra cand s-a realizat livrarea initiala.
– Rezolvarea garantiei se va acorda in maxim 15 zile de la data aducerii la cunoștința comerciantului a neconformității, prin inlocuirea sau repararea pieselor defecte in punctul de service.
– La expirarea termenului de 15 zile, daca neconformitatea nu poate fi rezolvata, se va inlocui produsul sau produsele cu altele, similare acestora, prezentand aceleasi caracteristici de design si functionalitate, cod produs ori model.
– Daca neconformitatea nu poate fi rezolvata prin reparatie ori inlocuire in termenul de mai sus, va fi restituita contravaloarea produsului achitata initial la cumparare.
– Livrarea produselor / piselor inlocuite sau reparate se va realiza prin metoda folosita si agreata de dumneavoastra cand s-a realizat livrarea initiala, ori personal la sediul nostru.
Conform art. 12 (3) OUG 140 / 2021: Vânzătorul preia bunurile înlocuite pe propria cheltuială.
Reparaţiile sau înlocuirile se efectuează cu respectarea următoarelor condiţii: fără costuri (fără costuri – fără costurile necesare suportate pentru a aduce bunurile în conformitate, în special costul expedierii prin poştă, al transportului, al forţei de muncă sau al materialelor)
Cumpărătorul are obligația să înștiințeze în prealabil SC MG PROFESSIONAL SALES SRL în legătură cu orice lipsă de conformitate sau defecte de fabricaţie ale produselor aflate în termenul de garanție, prin email, la adresa: office@scaunebirou.ro. În mesajul email se va menționa și numărul facturii fiscale emise la data vânzării pentru identificarea precisă a comenzii.
Orice sesizare cu privire la neconformitatea produselor va fi obligatoriu transmisă pe email însoțită de poze explicative cu produsul. Nu se vor lua în considerare sesizări transmise pe alte canale (Ex. Facebook, WhatsApp, sau alte rețele).
Pentru a beneficia de garantie cumpărătorul este obligat sã se prezinte cu certificatul de garantie completat corect precum si cu documentul de platã (facturã sau bon fiscal). Intreþinerea si reparatiile în termen de garantie se executã de cãtre S.C. Antares România S.R.L. prin unitãtile de service:
• Cluj-Napoca: Piata 1 Mai Nr. 4-5 (tel. 0264/454550; fax 0317/301689; e-mail antares@scaune.ro)
• Baneasa Offices, str. Pechea, nr.32-36, sector 1, Bucuresti (tel. 021/3615151; fax 0317/301690.
> DESCARCĂ CERTIFICATUL DE GARANȚIE <
Punct de lucru vânzător.
, Bucuresti, Romania – 021784 (vezi harta)
Tel: 021-252.31.39
Fax: 021-252.31.39
Mobil: 0723.980.767
Email: office@scaunebirou.ro
Program de lucru vânzător.
Luni – Vineri intre orele 9:00-18:00
(Nota: Daca doriti sa ne vizitati, va rugam sa ne anuntati in prealabil.)
Pierderea garantiei
– Neprezentarea facturii/chitantei/bonului fiscal impreuna cu certificatul de garantie emis de vânzător
– Neprezentarea produsului impreuna cu accesoriile acestuia.
– Nerespectarea de catre cumparator a conditiilor de transport/manipulare/depozitare/instalare, astfel cum sunt specificate în documentația produsului comunicată de către vânzător cumpărătorului.
– Incredintarea produsului spre a fi remediat de alte firme/persoane nerecunoscute de vanzator
– Desigilarea, montarea produsului de catre persoane necalificate/neautorizate*
*valabil pentru mobilierul complex, unde sunt necesare cunoștințe tehnice de asamblare.
– Constatarea de catre persoanele autorizate ale vanzatorului a faptului ca defectul reclamat este din vina cumparatorului (urme de lovituri, sparturi sau alte urme cauzate de utilizare/intretinere defectuoasa).
Termenele si conditiile de acordare a garantiei confera drepturi legale specifice fara a afecta in nici un fel drepturile consumatorului acordate prin lege.
Mai multe informații în legătură cu drepturile dumneavoastră în calitate de consumator:
ANPC ǀ www.anpc.gov.ro – Telefon: 0219551